Donderdag 10 november organiseerde communicatie- en evenementenbureau In 't Hout & de Wilde alweer voor de negende keer het evenement 'Business meets Rabo' voor de Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde. Gespreksonderwerp in theater Het Kruispunt was dit keer 'Reputatiemanagement'. Een onderwerp waar presentator Jort Kelder goed mee uit de voeten kon. Samen met neurowetenschapper Erik Schoppen en communicatie-expert Ron van der Jagt bespraken zij een groot aantal spraakmakende cases uit het Nederlandse bedrijfsleven en overheid.
Corrie in 't Hout en Danielle de Wilde tekenden voor de organisatie en ontwikkeling van de totale inhoud van dit mooie evenement. 'De samenwerking met het team van deze Rabobank is een heel mooie en bijzondere', zegt Corrie in 't Hout. 'Samen met hen gaan wij al in februari om de tafel om de gehele inhoud te ontwikkelen. Van onderwerp, zoeken en instrueren van sprekers en presentator tot en met ontwikkelen van beeldmateriaal en techniek nemen wij voor onze rekening', vult Danielle de Wilde aan. 'Na zoveel jaar is het elke keer weer een uitdaging om over het resultaat van de vorige heen te komen. Een superuitdaging die wij elk jaar weer graag aan gaan!!