Impact wordt al jarenlang vormgegeven door Jolanda van Zijderveld (54) en haar team van Let the Brand Out, een reclamebureau aan de Ebweg in Barendrecht. Jolanda startte haar bureau in 2002 als 2 Mèt, en groeide snel. In 2024 werd de naam gewijzigd naar Let the Brand Out, een naam die zowel de diensten als de boodschap van het bureau weerspiegelt: "Breng je merk naar buiten!"
Oorspronkelijk een traditioneel reclamebureau, speelt Let the Brand Out nu in op de veranderingen in het medialandschap, van social media tot storytelling. Dankzij de fusie met Quatro Advies in 2019, biedt het bureau nu ook media-inkoop aan. "Met Bert Vink als creatief directeur en onze jonge professionals, hebben we een sterk team om bedrijven te helpen zich goed te presenteren," zegt Jolanda.
Met zes medewerkers en een groot netwerk van specialisten, biedt Let the Brand Out alles van creatieve concepten tot de uitvoering. Dit omvangrijke netwerk van copywriters, fotografen, videomakers en andere experts zorgt ervoor dat klanten al hun wensen en behoeften op het gebied van reclame en merkontwikkeling op één plek kunnen neerleggen. Let the Brand Out zorgt voor de creatieve plannen en de uitvoering, en schakelt waar nodig de juiste specialisten in. Klanten hebben slechts één aanspreekpunt, wat het proces efficiënt en gemakkelijk maakt.
Let the Brand Out heeft een diverse klantenkring en is niet gebonden aan één sector. "Het maakt ons minder kwetsbaar en biedt flexibiliteit," aldus Jolanda. De verhuizing naar de Ebweg in 2008 leidde tot een stijging van het aantal opdrachtgevers, mede dankzij de originele slogan: "Beter een goede buur dan een ver bureau."
Het team bestaat uit Gregory Joha, Peter Eillebrecht, Jolanda van Zijderveld, Bert Vink, Puck van Bennekum en Jeroen van der Sijde.