header nieuws2
26 april 2017

Rabobank helpt clubs

14

Op donderdag 20 april heeft in Theater Het Plein in Ridderkerk  de finale-avond van de Rabobank Clubkas Campagne plaatsgevonden. Afvaardigingen van 50 clubs waren aanwezig bij de uitreiking van de cheques. Voor het zover was reikte Angelique Suijkerbuijk, directeur Commercie bij de Rabobank eerst de Creativiteitsprijzen uit. De bank stelde deze extra geldprijzen beschikbaar voor clubs die op een originele en enthousiaste wijze hebben geprobeerd om, via social media, zoveel mogelijk aandacht te vragen voor hun club èn de Clubkas Campagne. Uiteindelijk met als doel daarmee zoveel mogelijk stemmers te kunnen overtuigen.

De Creativiteitsprijzen gingen naar Stichting de Heerjansdames uit Heerjansdam (1e prijs), Tennisvereniging d’Oudelande uit Ridderkerk (2e prijs) en Stichting de Zorgnijverij uit Barendrecht (3e prijs). Hierna kregen de clubs te horen welke bedragen de leden van de Rabobank voor hen bij elkaar gestemd hebben.

In totaal stemden 2.258 leden van de Rabobank. Samen brachten zij 10.532 stemmen uit. Hoeveel stemmen iedere club heeft gekregen en tot welke bedragen dat voor de deelnemende clubs heeft geleid is te vinden op de website van de Rabobank: rabobank.nl/rmij